
De uitdaging
Als Procurement engineer ben je binnen Boikon verantwoordelijk voor het inkoopproces en het voorraadbeheer. In de technische projecten werk je samen met project engineers om de benodigde apparatuur en onderdelen uit te zoeken en te bestellen. Op basis van de inkoop behoefte selecteer je geschikte leveranciers waarmee je onderhandelt en afspraken maakt. Je bewaakt of de afspraken met leveranciers worden nageleefd. Waar nodig breid je op basis van marktonderzoek het leveranciersbestand uit.
De belangrijkste taken
- Voorraadbeheer
- Projectinkoop
- Op basis van marktonderzoek vergelijken en selecteren van geschikte leveranciers
- Onderhandelen met leveranciers en het maken van afspraken
- Bewaken of de afspraken met leveranciers worden nageleefd
- Structureren en optimaliseren van inkoop processen en voorraadbeheer
Jouw profiel
- Relevante HBO-opleiding richting Supply Chain, Logistiek of (Technische) Bedrijfskunde
- Beheerst Engelse taal goed
- Communicatief, pro-actief en zelfstandig
- Ervaring in de techniek
- Ervaring met inkoop- en procurementprocessen
- Precieze werker die het overzicht weet te bewaren
- Innovatiegericht, resultaatgericht
Werken bij Boikon
Boikon is een hechte groep techneuten met passie voor techniek, die hard werken en graag mooie dingen maken. Sinds 1995 houden wij ons bezig met het ontwikkelen van grensverleggende oplossingen in de productieautomatisering. Wij zijn gevestigd in Leek, provincie Groningen.
Ons aanbod van machines en systemen is een sterk staaltje vakmanschap waar wij in geloven en waar wij garant voor staan. De vragen van onze opdrachtgevers inspireren ons om te blijven ontdekken hoe iets slimmer kan. Optimaliseren en innoveren heeft bij ons nooit een eindstation.
Wij bieden jou:
- Afwisselend en uitdagend werk;
- Leuke collega’s met passie voor techniek en innovatie;
- Goede arbeidsvoorwaarden;
- Doorgroeimogelijkheden;
- Aanvullende scholing en cursussen.